Известие

Collapse
No announcement yet.

голям проблем с ТЕРМОСТАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • голям проблем с ТЕРМОСТАТ

    Здравейте колеги в голям филм се вкарах. Та значи проблема е следния термостата си замина и НЯМА как да се сдобия с нов колата се намира в кипър и на целия остров ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА.Но ми се налага да пътувам за България има ли някъкъв вариант да се направи нещо по въпроса,имам в предвид някакъв термостат от нещо друго/например renaut/по спомен имат модели на които термостата е във маркуча.Всякакви други нестандартни решения.Колата е с газ и се притеснявам да не започне да измръзва изпарителя,и аз де все пак са 24 часа каране. Моля без постове "ами поръчаи си от нета и т.н.". Поради прастата причина че доставката пристига след датата на заминаване.
    wenimont

  • #2
    От Рено 5, но точно модела не знам.
    Arena Coast Customs

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от wenimont Покажи съобщение
      Здравейте колеги в голям филм се вкарах. Та значи проблема е следния термостата си замина и НЯМА как да се сдобия с нов колата се намира в кипър и на целия остров ТАКОВА ЖИВОТНО НЯМА.Но ми се налага да пътувам за България има ли някъкъв вариант да се направи нещо по въпроса,имам в предвид някакъв термостат от нещо друго/например renaut/по спомен имат модели на които термостата е във маркуча.Всякакви други нестандартни решения.Колата е с газ и се притеснявам да не започне да измръзва изпарителя,и аз де все пак са 24 часа каране. Моля без постове "ами поръчаи си от нета и т.н.". Поради прастата причина че доставката пристига след датата на заминаване.
      Незнам за каква кола като модел питаш ,но аз примерно ако бях в безисходица бих направил следното!
      Ще махна термостата и ще изчопла от корубата самия елемент които отваря и затваря вътре (демек самия термостат) и после ще си го зглобя наново!После картон или с каквото има ще закрия част от радиатора!Нещо такова си мисля...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Взимаш от рено 5 едно термостатче (1.4 бензин без значение от годината) след тва кормиш вътрешната част на термостата (баш термостата) и с вълшебни думи,сила и маааалко гресчица навираш новото термостатче в маркуча към радиатора. Термостата на рендето отваря на 86 градуса а на алфата (за 155) май беше на 88.Аз от 2 месеца съм със тая система и нямам ядове нито в градско нито извънградско. И все пак ти си предцени кое те устройва.
        sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
        Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

        Comment


        • #5
          Газовото няма да замръзне без термостат.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
            Незнам за каква кола като модел питаш ,но аз примерно ако бях в безисходица бих направил следното!
            Ще махна термостата и ще изчопла от корубата самия елемент които отваря и затваря вътре (демек самия термостат) и после ще си го зглобя наново!После картон или с каквото има ще закрия част от радиатора!Нещо такова си мисля...
            това да, ама незнам защо ще го изкурубваш, като реално той си стои отворен термостата, до колкото разбирам от описанието горе. Само това с радиатора би свършило повечко работа. Иначе като мине 50 градуса, няма да има проблем за изпарителя си мисля.


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #7
              Газовото и на -20 работи.
              Даже ако е карбураторна колата ще запали на газ.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                това да, ама незнам защо ще го изкурубваш, като реално той си стои отворен термостата, до колкото разбирам от описанието горе. Само това с радиатора би свършило повечко работа. Иначе като мине 50 градуса, няма да има проблем за изпарителя си мисля.
                Питащия нее пояснил в какво положение е термостата...
                На Сиерата ми беше заминал термостата и се получаваше така ,че двигателя ми отиде на над 115 градуса... Ако е блокирал отворен ,картон пред радиатора ще оправи нещата ,а ако е блокирал затворен.... Разглабяне и изкормяне....
                Доколкото разбрах е някакво супер временно решение всичко това...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  На алфа термостатите блокират отворени. Аксиома.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    ОТВОРЕН е заседнал колеги насочвам се на вариант от рено само ме интересува дали ще пасне на диаметъра на маркуча.Колкото за газовата може би ако не предприема нещо по въпроса с термостата мисля че ще е проблем ALFATA лятото при 42-43градуса и скорост 130-150км падаше температурата на водата на 50-60градуса не ми се мисли как ще е при -10 -15 благодаря за бързите одговори след монтажа ще пиша за резултатите
                    wenimont

                    Comment


                    • #11
                      Няма кво да мислиш.
                      Не прави простотии.
                      После ще ревеш как да затвориш срязания маркуч с тръба щото нямало нов.
                      Нищо й няма ни на алфата ни на газовото като се кара със 70
                      Най-много да ти е слабо парното.
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        Потвърждавам - не е страшно като е отворен термостата - просто затвори с картон достъпа на въздух през предната решетка към радиатора - аз така минах една зима, и нямах проблеми. Пък като дойдеш в БГ, ще си вземеш един термостат Behr и си решаваш главоболието занапред
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • #13
                          аз за всеки случеи ще взема термостат пък ако не стане с картон ще го монтирам на пътя.колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
                          wenimont

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от wenimont Покажи съобщение
                            аз за всеки случеи ще взема термостат пък ако не стане с картон ще го монтирам на пътя.колега alfa user никакви ли проблеми не ти създаваше колата след затварянето на въздуха към радиатора имам в предвид как се държи при висока скорост ИЗВЪНГРАДСКО
                            Правилно си се насочил- термостат от Рено. Те са 2 вида с външен диаметър 35 и 45мм. Вземи си с 45мм въпреки, че влиза трудно. Също и една скоба за да го стиснеш външно след това. Нищо повече не трябва да пипаш после. Няма нужда да го сменяваш с оригинален.
                            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                            Автогаз сервиз-
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                            Comment


                            • #15
                              колеги и аз съм за термостат,ще стане ли номера с такъв от рено 5 или да събирам парички за нов? пишете по темата и като се върна в софия другата седмица ще го мислим.
                              поздрави.
                              ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                              Renault Megane II Grand Tour-2004г

                              Comment

                              Working...
                              X